lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Uttråkad

Publicerad 2015-09-14 14:32:24 i Allmänt,

Det är bara förnamnet. Kliar i hela kroppen på mig.. Men jag har massor att göra. Men jag kan inte sluta tänka på gymmet. Vill dit & kötta mage/ben. Nu nu nu. Men jag kan inte med att skaffa barnvakt när han ska till dagmamman 3 dagar denna veckan..
Vad kan man göra?
Jo, rensa, städa, tvätta, laga mat & vara en tråkig jävla husmor. Tror jag klär på Lexx & går till lekparken istället. Och en supercool morsa som gräver i sandlådan. Nytta förenat med nöje liksom.

Fundera ut en kostplan också. Räkna kalorier & sånt roligt. Nä fy vilket dåligt humör jag är på. Ska nog sätta på min nya favvolåt & dansa en stund tror jag. Och göra lite träning på hemmaplan!?

Dagens låt: not letting go - tinie tempah

Ciao.

Kommentarer

Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Publicerad 2015-09-14 15:20:30

Hoppas det blev en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela