lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Sjukstuga.

Publicerad 2015-09-06 15:02:33 i Allmänt,

Den här helgen blev väl inte riktigt som tänkt. Lexx blev sjuk i torsdags, jag blev såklart smittad i fredags. Meeen! Klart jag ska jobba ändå.

Sitter & dricker kaffe, tänker & inser hur bra jag har det. Fin familj, fina vänner & framförallt världens bästa son. För trots att han är sjuk så är han så go!
Har inte blivit så mycket skrivande här för att jag har jobbat natt de sista veckorna. Stackarn Robin har fortfarande svinont i ryggen, så han blev sjukskriven fram till den 8e september. Då blev det att jag fick ta över tvättkörningen igen. Och jag trivs. Sålänge jag får sitta bakom ratten ;)

Men jag längtar tills jag får en dagskörning så jag kan träffa min lilla familj mer.

Träningen denna veckan har inte existerat - och det kliar i kroppen på mig. Tänkte tränat både i fredags & igår, men orken har inte funnits då förkylningen har tagit över. Så i nästa vecka, då ska kalorierna räknas & hårdträningen är igång igen.
För det här är det bästa jag gjort.

Nu ska jag laga mat, göra mig iordning för jobbet & pussa på mina sovande killar.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela