lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Mysdag.

Publicerad 2015-09-25 17:49:07 i Allmänt,


Att börja dagen med en frukostdate på Elite stora hotellet var perfa.
Haft en såndär mysig dag. Började dock med tandvärk from hell. Men efter handling & shopping med bästa Mitte, och den där känslan - jag har inga måsten idag - har varit så skönt.

Den senaste tiden har varit väldigt turbulent. Det har varit många förändringar i mitt liv, som jag inte riktigt har kunnat hantera. Bland annat viktminskningen på sisådär 33 kg. Det har gått så fort att jag rent psykiskt inte har varit varesig förbered eller hängt med alls. Men efter att människor som står mig nära har reagerat väldigt starkt på hur jag har betett mig mot min omgivning - så har jag kommit till insikt - jag mår inte bra. Men vad ska man då göra om inte bestämma sig för att just må bra
Ibland när en människa mår dåligt så hjälper det inte hur många ggr eller hur många olika personer som än säger ifrån/till personen i fråga - man måste inse det alldeles själv. Visst måste man också höra det, annars är det ju inte lätt att veta att något är fel.
Nu menar inte jag att jag på något sätt ångrar min viktnedgång eller ska sluta träna/leva hälsosamt. Men jag har (med hjälp av min mamma) kommit överens med mig själv att jag ska ta det lite lugnt. Andas. Leva.

Hur jag gör det, det vet jag inte. Men jag ska må bra - och med hjälp av mina nära & kära år jag redan på god väg.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela