lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Home sweet home.

Publicerad 2015-09-24 19:15:02 i Allmänt,

Har varit jättemysigt i Hjo, men borta bra men hemma bäst. För den här tandvärken  jag har råkat ut för är hemsk!! Sliter ut skiten snart.

Lexx är ett litet monster dessutom. Har lite halvpanik här hemma. Jag orkar inte riktigt hänga på honom liksom. Hyss & tjurerier. Ibland vill man liksom bara lägga sig under täcket, ta ett par djupa andetag & glömma allt som hänt under dagen. Kanske är det lättare att inte bli frustrerad då!?

Ser fram emot lördag, så taggad. Men såklart mår jag inte alls bra idag, ont i halsen & kroppen (på tandvärk liksom). Så idag är jag en gnällröv, som behöver omvårdnad. Tur att Micke är hemma då, mohaha..

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela