lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Hjo

Publicerad 2015-09-23 12:15:12 i Allmänt,

Igår tog vi vårat pick&pack för att åka till Hjo. Som sagt, min bror & familj bor här.

Barnen är trötta, tjuriga & monstriga. Förutom nu under typ sådär 5 min... 

Innan idag lyssnade jag & Hannabanana på massa asgo partymusik. Så nu börjar jag bli riktigt taggad inför lördag.
Då ska jag & Emma göra stan osäker. Ska bli sjukt roligt, och ser fram emot det så in i.. En heldag med crazylady liksom.

Men till problemet - vafan ska jag ha på mig? Ingenting passar längre så lutar åt att vi måste shoppa, eller så kanske jag hittar något roligt i Emma's garderob nu när vi har samma storlek på överkroppen. Mohaha. 

Ciao.

Kommentarer

Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Publicerad 2015-09-23 15:48:53

Det låter härligt! Hoppas ni får roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela