lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Hit the gym..

Publicerad 2015-09-16 10:34:02 i Allmänt,

Fick med mig mamma till gymmet idag. Så sjukt kul. Behövde lite kvalitetstid, var längesen nu. :)
Idag känns det lite lättare, lite bättre. Frågorna jag har kvarstår, men jag känner mig inte lika handfallen.

Jag tror att jag behöver lyssna på musik & dansa av mig lite. Musik är nog det bästa jag vet. Är jag glad lyssnar jag på musik, är jag ledsen lyssnar jag på musik - är jag arg lyssnar jag definitivt på musik. Musik är en stor del av mitt liv.

Nu får vi se vad dagen har att erbjuda, saknar Lexx & Mikael massor. Men snart är dom båda hemma igen.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela