lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Bäääjjssiiiiiin

Publicerad 2015-09-07 17:31:26 i Allmänt,

Nä, idag gav jag upp. Blir inget jobb för mig idag eller imorgon. Är helt slut, och jobbet igår var fruktansvärt tungt. Men jag vill trääääna.
Bild ifrån imorse. Här är det lastbilar som gäller dygnet runt för mig!

Men tyvärr får det vänta, jag måste bli frisk nu. Är rätt jobbigt att ha känslan av att näsan ska trilla av för att det klias konstant.... 
Så idag blir det luuuuugnt, bara gos i soffan med pojkarna mina. Micke kommer hem idag, för imorgon vankas det kurs & aktivitetsdag med jobbet :)

Jag är sugen på att köpa nya träningskläder. Någon som har tips på en sida/butik med lite roligare bra träningskläder!?

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela