lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Ni vet den där känslan..

Publicerad 2015-10-02 13:22:28 i Allmänt,

..när man känner sig som världens mest bittra & tråkiga människa. Bort bort bort.
Så jag trotsar den där jävla normen att vara en ordentlig mamma som är proper, städar, tvättar & lagar mat hela dagarna. Vi gör lite av varje - och dansar röven av oss. Ja vi, Lexx dansar loss han med. 

Så musiken är på, partyhumöret på topp - lägenheten ser ut som ett bombnedslag - men vem fan bryr sig? Kul har vi i alla fall.
Idag åker Micke till Göteborg, kommer la hem på söndag. Så när man är gräsänka får man passa på, så imorgon kommer deddelicous, och sover tills söndag. Kommer väl bli lika galet som vanligt ;)

Har massor med känslor som jag mest bara vill skrika ut, men som jag får hålla inom mig. Varför jag inte skriver här? Jo, det är alldeles för känsligt för att jag ska kunna vara så öppen. Men det kommer nån gång, i framtiden :)
Mysmode idag också!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela