lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Träningsmåndag

Publicerad 2015-08-11 13:11:56 i Allmänt,

Igår var ingen bra dag. Den var kass. Så jag hade redan innan bestämt mig för att jag skulle åka till gymmet en sväng - för där mår jag bra.

När det började närma sig, så blev det bestämt att Jennifer skulle följa med. Tänkte att nu jäääävlar ska hon få.

Sagt & gjort, hon tog en gratis vecka på världens bästa gym. Nordic Club, aldrig känt mig så välkommen på ett gym förut!
Fick ingen bra bild på oss, but here we go!

Så vi körde bröst & armar igår. Så jäkla kul - och jag mådde så gött efteråt! Livet kändes så mycket enklare att hantera. Och Jennifer var grym!

Så idag ska träna med Carro, min PT. Får väl se vad hon ska plåga mig med... Haha! 
Dock känner jag mig inte riktigt pigg, så ska äta & vila innan vi drar till gymmet idag!

Ciao.
PS! Ikväll kommer inlägget om Lexx's födelsedag. Har redan förberett alla foton! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela