lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Sköna böna

Publicerad 2015-08-19 23:50:07 i Allmänt,

Är man gammal om man önskar sig en stekpanna i födelsedagspresent?
Ja. Det är man. Och jag skäms, haha!

Men såklart att världens bästa mamma gav mig en Jamie Oliver stekpanna, så nu ska här stekas! Hoppas den är så bra som folk säger också :)

Fick besök av bästa vännen också, min alldeles egna tokfrisör! ❤️
Fick present av tokfia också. En "converse"-lukta-gott till bilen, så jäkla tuff. Och såklart en rosa rattmuff med LEOPARD. Jag typ dog. Nädå, men jag blev glatt överraskad. Men bäst av allt var nog kommentaren - "ja, vart ska man köpa present till dig om inte biltema?"
Helt enkelt - jag är ett stort plåtluder. Haha!

Mikael var ju inte hemma, så han ville fira mig imorgon & på fredag ska jag nog bjuda in till lite fika för dom som vill.. Eller!?

Men hur som helst, så stannade Emma hela dagen. Var så skönt att prata av sig & att få göra något roligt. Så Emma klippte både mig & Lexx. Ville ju egentligen inte klippa honom, men han är ju så varm av sig & håret så långt. Så hon toppade till det & jämnade till det också för den delen. Han blev sååå söt, i sin nya "pojkfriss". 
Ja mitt hår är ju alltid ett större projekt. Som vanligt. Men denna gången valde jag att klippa ihop håret (är ju rätt ojämnt med tanke på att jag var rakad för 1&1/2 års sen) & färga det mörklila. Alltså den färgen är galet snygg! Och jag är lika nöjd som vanligt.

Hänt en del sen sist. Just nu så skolar jag in Lexx hos dagmamma - och det går över förväntan. Han är sååå duktig, och dagmamman är fantastisk! :)

Så nu ska jag sova, vi går ju upp så tidigt numer. Jag har nämligen en liten sjusovare här hemma som inte riktigt vill gå upp på morgonen. Haha :)
Så godnatt, sov så gott allihopa.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela