lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Hoppa in..

Publicerad 2015-08-03 13:53:26 i Allmänt,

..såklart. Blir till att jobba kväll/natt idag igen. Men faktiskt lite för egen vinning med. Kan inte jobba imorgon, då jag inte har barnvakt & ska dessutom på kalas på kvällen!

Älskade lilla Gabriella blir hela 13 år!! Speciell ålder, både jobbig & frän. Konmer själv ihåg att jag kände mig så mycket äldre när jag blev tonåring. Kände mig stor på något sätt
Kommer liksom knappt ihåg när Gabriella föddes, så liten var jag själv. Stora tjejen alltså.
Så ska bli kul att få åka på kalas tycker jag allt! :)

Lexx min lilla pingla, han är sånt frö idag. Busig & så gooo! Så vi har haft en kanondag idag, så då känns det nästan ännu värre att lämna skrutten till mami. Men jag vet ju att tussen har det bra med måmåå.

Lite bilder från helgen i Göteborg med lillasyster:

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela