lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

Göteborg

Publicerad 2015-08-02 11:36:57 i Allmänt,

Uppdateringen här är ju inte.... Så bra. Men vi har så sjukt mycket hela tiden. Blir galen snart. Jag har ju en del att berätta om, och såklart tala om för er hur min viktresa går!

Men nu är jag påväg hem från Göteborg. Denna helgen har det varit släktträff på Markos sida. Så en jäkla massa finnamäkkis. Haha. Haft det kanon :) dock är det segt att jag får ta bussen hem till Jönköping för att jag ska börja jobba vid 13.30 cirkus.

Men så är det!! Ska vara ledig imon, då lovar jag att fota alla saker apungen fick när han fyllde 1 år också :) 

Dagens låt: halo - machine head

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela