lexxarmas.blogg.se

Lexx Karl Armas Lehtovirta

24 år

Publicerad 2015-08-22 00:33:59 i Allmänt,

Ska väl börja med att tacka för alla gratulationer i tisdags. Till er som inte grattade mig, dra åt skogen. Haha, nädå.
Men hur som, jag har fått så fina grejer & den absolut finaste måste ändå vara parfymen jag fick av Mikael. Dior parfymen som har en doft från himmelriket!

Jag bjöd in till fika nu fredagkväll, så la familia kom på besök. Och såklart fuskade jag genom att äta marängswisch - så lätt värt det. Nästan så jag längtar till nästa år, för att fuska igen - haha.
Kusinhäng i mormors trädgård.
Bästa Nillan såklart.
Men givetvis en fulbild. Standard liksom.

Nu ska vi sova. Men tack återigen för de fina presenterna & det goa sällskapet! ❤️

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janni

Mamma till Lexx. Här kan ni läsa om min vardag & få goa musiktips!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela